Stage Lommel België - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu Stage Lommel België - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu

Stage Lommel België

Door: Jeroen Bertens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Mei 2016 | België, Lommel

Na twee weken stage gelopen te hebben was het tijd om een update uit te brengen. Ik heb het al twee weken erg naar mij zin. Het is een branche waar ik zelf nog nooit in heb gewerkt. Het is een aparte wereld op zich. Ik heb vanuit mijn stage een opdracht gekregen om het sociale media gedeelte van het bedrijf in orde te gaan brengen. Je moet dus denken aan een goed schema opstellen die voor iedereen makkelijk leesbaar is. Dit heb ik voor de volgende sociale media platformen gedaan ; Facebook, Twitter , Instagram en Youtube. Verder is het hier in Lommel niet heel veel verschil als in Tilburg of waar dan ook in Nederland. Je hebt alleen wel mensen erbij zitten die beetje accent hebben van Limburgers. Verder komen bij ons bedrijf mensen van heel België en zelfs Nederland als ze daar iets niet op voorraad hebben om een drone of auto te kopen. Verder heb ik het top naar mijn zin!

  • 31 Mei 2016 - 19:02

    Karin Swijter:

    Hoi Joep, leuk dat je het naar je zin hebt. Ik weet zeker dat er legio verschillen te benoemen zijn tussen Belgen en Nederlanders, denk alleen aan alle moppen. Ben benieuwd. Nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 1700

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 15 Juli 2016

Stage School

Landen bezocht: