Stage Lommel België 2 - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu Stage Lommel België 2 - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu

Stage Lommel België 2

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Juni 2016 | België, Lommel

Zijn we weer na mijn 4e week stage. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin. Ik heb mijn eerste opdracht afgerond voor het bedrijf en ben aan een nieuw plan gaan werken deze is zeker interessant! Ik mag een onderzoek gaan doen over hoe het bedrijf eventueel kan gaan uitbreiden op een interactieve manier. Ik ga onderzoek doen dat het interessant is voor het bedrijf om bij campings of braderieën zich kan plaatsen en zo hun producten te presenteren en te demonstreren. Natuurlijk is het mijn taak om te kijken dat hier behoefte naar is. Ik denk dat het een hele aanwinst zou zijn als het uiteindelijk ook gaan uitvoeren dat je een hele nieuwe doelgroep aangaat. Hoe meer mensen onze producten zien hoe beter natuurlijk. Ik ben nu eerst bezig met delen rond Lommel en Noord- Brabant. Omdat wij meerdere vestigingen en deze lagen het dichtste bij elkaar dus het gunstigste om mee te beginnen. Dus daar ben ik mee van start gegaan en dit gaat me al erg goed af. Verder krijg je steeds meer een band met het personeel en word het leuk om met elkaar te werken dan alleen het formelen. Maar samengevat ik heb het erg naar mijn zin en zie er naar uit om nog lekker 6 weken stage te lopen!
Tot over 2 weken weer!

  • 15 Juni 2016 - 13:01

    Kimberley:

    Hoi Jeroen,

    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.

    Veel plezier nog!

    Groeten,
    Kimberley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 1702

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 15 Juli 2016

Stage School

Landen bezocht: