Stage Lommel 3 - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu Stage Lommel 3 - Reisverslag uit Lommel, België van Jeroen Bertens - WaarBenJij.nu

Stage Lommel 3

Door: Jeroen Bertens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juni 2016 | België, Lommel

Dit is dan mijn derde update. Ik heb de afgelopen 2 weken hard gewerkt aan het plan van de campings. Ik heb dit nog niet helemaal af maar er kwam iets anders belangrijks tussendoor. Ik moet voor de vestiging in Kaatsheuvel een open dag organiseren. Dit gaat vallen in de zomervakantie hierbij moet ik denken aan draaiboek wat we die dag gaan doen. Natuurlijk moet ik ook aantrekkelijke aanbiedingen en acties verzinnen om zoveel mogelijk mensen te lokken naar deze open dag. Ik heb al het een en andere verzonnen voor deze dat zoals een loting en rad van fortuin. Dit houd in dat als mensen iets kopen een lot krijgen en automatisch meespelen met de loting en zo leuke prijzen kunnen winnen. Verder gaat de stage goed af. Ik kan ook elk weekend terug naar huis om met mijn eigen vrienden dingen te ondernemen dit is ook wel tof! dat je de ervaringen van die week ook meteen thuis kunt delen. Verder gaat het nog allemaal goed en zie nog naar de laatste 4 weken uit! Tot de volgende update!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 1701

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 15 Juli 2016

Stage School

Landen bezocht: